2018-06-14

Apatija ir bloga nuotaika tapo kasdienybe? Jums reikia NEUROMED Good Mood su šafranu

Skubančioje visuomenėje žmogus vis dažniau susiduria su išbandymais, kaip kuo ilgiau išlaikyti vidinę pusiausvyrą, darbingumą, žvalumą ir gerą nuotaiką. Kai viskas vyksta sklandžiai, išeikvotos reikiamų medžiagų atsargos greitai atstatomos ir žmogus nepatiria nuotaikų svyravimų, o apatija ir liūdnos mintys būna tik laikina būsena. Priešingu atveju visų pirma būtina ieškoti natūralių būdų, kaip atstatyti ir palaikyti vidinę harmoniją bei pozityvo balansą. Vertėtų įsiklausyti į savo organizmą ir pasirūpinti, jog organizmas būtų aprūpintas maistinėmis medžiagomis, padedančiomis palaikyti normalią psichologinę funkciją bei gerą nuotaiką. Moksliškai įrodyta teigiamas tam tikrų augalinių ekstraktų, ypač šafrano, kurkumino bei baikalinės kalpokės poveikis psichologinei būklei. Naujas maisto papildas NEUROMED Good Mood su šafranu gerai nuotaikai bei emociniam balansui palaikyti. Į NEUROMED Good Mood sudėtį yra atrinkti sinergiškai veikiantys augaliniai ekstraktai (šafranas, kurkumino ir baikalinės kalpokės ekstraktai). Minėtų augalinių ekstraktų veikimą dar labiau sustiprina B grupės vitaminai, vitaminas C, folio rūgštis, magnis.

  • Šafranas (daržiniai krokai) plačiai naudojamas jau daugiau kaip 2500 metų ir yra atskleista daug jo naudingų savybių. Vadovaujantis paskutiniuoju metu atliktais moksliniais tyrimais, kurių metu buvo nagrinėjama šafrano junginių įtaka nuotaikai ir nervinių impulsų pernešėjų metabolizmui smegenyse, teigiama, kad krokai padeda palaikyti normalią protinę veiklą.
  • Kurkuminas (Dažinė ciberžolė) - tai vienas labiausiai ištyrinėtų augalinių ekstraktų. Randama daugiau nei 8000 mokslinių studijų. Šio ekstrakto saugumas pagrįstas moksliškai. Studijose atskleidžiamos ir pabrėžiamos kurkumino antioksidacinės savybės ir teigiamas poveikis įvairioms organizmo sistemoms. Remiantis ilgamete patirtimi ir atliktais tyrimais teigiama, kad kurkuminas bei jo junginiai padeda palaikyti normalią nervų sistemą.
  • Rytų Azijoje žmonės džiovintas Baikalinių kalpokių šaknis naudoja jau daugiau nei 2000 metų. Visame kalpokės augale kaupiasi flavonoidai: skuteliarino, baikaleino, apigenino, liuteolino glikozidai, kvercetino dariniai, taip pat eterinis aliejus, dervos, saponinai, kumarinai, fenolkarbonės rūgštys, karotinoidai, chlorofilai.

Minėtų augalinių ekstraktų veikimą dar labiau sustiprina B grupės vitaminai, vitaminas C, folio rūgštis, magnis. Trumpai apie kiekvieną sudedąją dalį, kodėl ji svarbi nervų sistemai, psichologinei būsenai, gerai nuotaikai:

  • Magnio apykaitą veikia ir bendra organizmo fiziologinė būklė, stresas, suvartojamų skysčių kiekis. Nustatyta, kad ūmaus streso metu bei užsiimant įtampą keliančia veikla organizme padidėja magnio išskyrimas ir jo poreikis. Daugelyje mokslinių tyrimų yra pastebėtos sąsajos tarp magnio kiekio smegenų ląstelių sinapsėse ir padidėjusio dirglumo, nuotaikos bei elgesio pakitimų, todėl yra patvirtinta, kad magnis padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją.

 

  • Niacinas (vitaminas B3)  pasisavinimą neigiamai veikia alkoholis ir kai kurie vaistai. Kofermentai NAD ir NADP dalyvauja energijos metabolizme visose ląstelėse ir aktyvuoja daugiau nei 200 fermentų dehidrogenazių, būtinų elektronų transportui ir kitoms kvėpavimo reakcijoms ląstelėse. Tai ypač svarbu ir nervų bei smegenų ląstelėms. Be to, ir iš istorijos žinomi klasikiniai niacino ir triptofano trūkumo požymiai susiję su nervų sistema (prislėgta nuotaika, vangumas, galvos skausmas, atminties praradimas) liudija, kad niacinas padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą ir normalią psichologinę funkciją.
  • Mokslininkai pastebėjo, kad smarkiai trūkstant vitamino B7 suaugusiems žmonėms sutrinka emocinė pusiausvyra, gali atsirasti nesamų dalykų jutimas, todėl teigiama, kad biotinas padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą ir normalią psichologinę funkciją.
  • Vitamino B2 (riboflavino) atsargos turi būti papildytos kasdien, nes organizme jis nesintetinamas. Šis vitaminas dalyvauja daugelyje metaboliniams procesams svarbių oksidacijos ir redukcijos reakcijų kaip elektronų pernešėjas, todėl padeda palaikyti normalią energijos apykaitą, mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį.
  • Vitamino B1 (tiaminas) poreikis išauga didėjant organizme energijos poreikiui (sportuojant ir pan.), esant angliavandenių apykaitos sutrikimams, o taip pat nuolat vartojant alkoholį, nes alkoholis pablogina šio vitamino įsisavinimą ir padidina jo išsiskyrimą iš organizmo. Pastebėtas ryšys tarp pakankamo kiekio tiamino bei apatijos, dirglumo, sumišimo bei trumpalaikės atminties pablogėjimo leidžia teigti, kad vitaminas B1 padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją.
  • Vitaminas C - svarbi medžiaga, kuri žmogaus organizme nėra sintetinama, o su maistu daugiausiai gaunama iš termiškai neapdorotų vaisių, uogų ir daržovių. Vitaminas C plačiai žinomas kaip stiprus antioksidantas, padedantis apsaugoti ląsteles nuo žalingo laisvųjų radikalų poveikio. Šis vitaminas moduliuoja nervinių impulsų pernešėjų receptorius, naudojamas glijos ląstelių ir mielino formavimosi procesuose. Buvo pastebėta smarkaus vitamino C trūkumo organizme sąsaja su apatija, nerimastingumu ir asmenybės pokyčiais, todėl mokslininkai padarė išvadą, kad vitaminas C padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją.
  • Vitaminas B6 (piridoksinas) žmogaus organizme nedidelis kiekis šio vitamino būna raumeniniame audinyje, bet didelių piridoksino atsargų organizme nekaupiama, todėl jo būtina nuolat pakankamai gauti su maistu arba su maisto papildais.Vitaminas B6 kaip kofermentas dalyvauja fermentiniame glikogeno skaidyme, todėl yra patvirtinta, kad šis vitaminas padeda palaikyti normalią energijos apykaitą. Taip pat jis padeda palaikyti normalų raudonųjų kraujo kūnelių susidarymą ir hemoglobino kiekį eritrocituose todėl padeda mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį. Taip pat yra žinoma, kad vitaminas B6 padeda reguliuoti hormonų (androgenų, estrogenų, progesterono, skydliaukės hormonų, gliukokortikoidų) aktyvumą.
  • Vitamino B12 (cianokobalamino) praktiškai nėra augalinės kilmės maiste, todėl žmonėms, nevartojantiems mėsos, būtina jo vartoti papildomai. Taip pat yra žinoma, kad dalis žmonių (ypač vyresnio amžiaus) susiduria su pablogėjusio šio vitamino pasisavinimo iš maisto problema dėl uždegimų virškinamajame trakte, kasos funkcijos pokyčių, arba jei trūksta jo rezorbcijai būtinos medžiagos, vadinamos vidiniu faktoriumi (IF). Vitaminas B12 reikalingas mielino dangalo sintezei nervų ląstelėse ir tam tikrų nervinių impulsų pernešėjų sintezei, jo trūkumas audiniuose gali lemti šių procesų sutrikimą ir jutimų, atminties bei koncentracijos pakitimus. Įrodyta, kad vitaminas B12 padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą ir psichologinę funkciją.
  • Folio rūgštis. Foliatai dalyvauja daugelyje žmogaus organizme vykstančių biocheminių reakcijų. Jie reikalingi gaminant organizme tam tikrus hormonus, nervinių impulsų pernešėjus ir membranų fosfolipidus, kurie savo ruožtu yra svarbių fiziologinių procesų reguliatoriai. Išanalizavus 11 mokslinių tyrimų, kuriuose dalyvavo daugiau kaip 15 tūkstančių įvairaus amžiaus žmonių, buvo pastebėta sąsaja tarp pakankamo kiekio foliatų ir geros nuotaikos bei psichinės pusiausvyros. Ir priešingai, smarkus foliatų trūkumas organizme siejamas su dirglumu, nuovargiu, dėmesio koncentracijos stoka.
  • Pantoteno rūgšties (vitamino B5) žmogaus kūno audiniuose šis vitaminas daugiausiai randamas ląstelių mitochondrijose, kurios aprūpina organizmą energija. Atlikti eksperimentiniai nepakankamumo tyrimai taip pat įrodo pantoteno rūgšties svarbą, todėl yra patvirtinta, kad ji padeda palaikyti normalią protinę veiklą.

« Atgal

NAUJIENLAIŠKIS