2017-07-03

Naujas, dar stipresnis vitaminas D3 - Oilesen D3 Forte Vitaminas D3 4000

 Lietuvos farmacinėje rinkoje jau gerai žinomas prekinis ženklas „OILESEN D3“ pristatė dar vieną naujieną. OILESEN D3 liniją papildė 4 kartus stipresnis vitamino D3 preparatas su kanapių aliejumi – OILESEN D3 Forte Vitaminas D3 4000, N60.

Kuo ypatingas kanapių aliejus? Pluoštinių kanapių sėklos nuo seno naudojamos kaip mitybos dalis, nes jose gausu riebalų rūgščių, proteinų, nepakeičiamų amino rūgščių, vitaminų ir mikroelementų. Kanapių aliejuje yra daugiau nei 80% polinesočiųjų riebalų rūgščių. Jos žmogaus organizme nesintetinamos, bet yra būtinos įvairių biologinių junginių gamybai. Dėka savo unikalios sudėties kanapių sėklų aliejus padeda palaikyti normalią imuninės sistemos veiklą ir sąnarių bei raumenų funkcijas.  Šis kanapių aliejus (Cannabis sativa L.) neturi psichoaktyvių medžiagų, kurių nedideli kiekiai gali būti aptinkami kitose kanapių augalų dalyse.

OILESEN D3 Forte sudėtyje esantis kanapių aliejus padeda palaikyti normalią imuninės sistemos veiklą bei normalią raumenų funkciją.

Maisto papildas OILESEN Forte Vitaminas D3 4000, N60 - vitamino D šaltinis. Vitaminas D organizme atlieka daug funkcijų, iš kurių pagrindinė - palaikyti tinkamą kalcio ir fosforo koncentraciją, kuri svarbi ir ląstelėse vykstantiems procesams, ir kaulų mineralizavimui, ir nervų bei imuninės sistemos funkcijai. Vitaminas D pagerina kalcio bei fosforo įsisavinimą plonosiose žarnose ir padeda palaikyti reikiamą kalcio kiekį kraujyje. Nustatyta, kad vitaminas D padeda palaikyti normalią raumenų funkciją.

Vitamino D galima gauti nepakankamai dėl nepilnavertės mitybos, nepakankamo buvimo saulėje (darbas uždarose patalpose, nėra galimybės būti saulėje tarp 12-14 val.), tam tikrų organizmo funkcijų sutrikimo, amžiaus, viršsvorio.

Didžiausi vitamino D kiekiai, kuriuos saugu vartoti kasdien, nustatyti Europos maisto saugos tarnybos (EFSA) ekspertų:

Vaikams  nuo 1 iki 10 metų

2000 TV (50 µg) per dieną

Vaikams ir paaugliams 11 – 17 metų

4000 TV (100 µg) per dieną

Suaugusiems ir vyresnio amžiaus žmonėms, kai jų kūno svoris normalus

4000 TV (100 µg) per dieną

Suaugusiems ir vyresnio amžiaus žmonėms, kai jų kūno svoris per didelis

10000 TV (250 µg) per dieną

Besilaukiančioms kūdikio bei maitinančioms moterims

4000 TV (100 µg) per dieną

Žinoma, reikia nepamiršti, kad labai svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas. 

« Atgal

NAUJIENLAIŠKIS